Eseuri decente

Căutarea

„De fapt, numai în misterul Cuvântului întrupat se luminează cu adevărat misterul omului. Căci Adam, cel dintâi om, era prefigurarea aceluia ce avea să vină, Cristos Domnul. Cristos, noul Adam, prin însăşi revelarea misterului Tatălui şi al iubirii acestuia, îl dezvăluie pe deplin omului pe om şi îi descoperă măreţia chemării proprii.” (Constituția Apostolică Gaudium et Spes, Conciliul Vatican II)

 

„Eu noaptea-n patul meu l-am căutat

pe cel iubit al sufletului meu;

l-am căutat și nu am dat de el

și l-am strigat și nu m-a auzit.

Scula-mă-voi să dau ocol cetății;

prin târguri și pe străzi voi căuta

pe cel iubit al sufletului meu;

l-am căutat și nu am dat de el

și l-am strigat și nu m-a auzit.

Au dat de mine paznici de noapte,

acei ce dau târcoale prin cetate.

„Nu l-ați văzut cumva

voi, pe iubitul sufletului meu?”

Cântarea Cântărilor, 3:1-3

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Decembrie 24, 2011 de şi etichetată .
