Eseuri decente

Duminică

„Apoi el a le-a poruncit și le-a spus: eu sunt adăugat la poporul meu; să mă îngropați împreună cu părinții mei, în peștera care este în terenul hetitului Efron, în peștera din terenul Macpela, care este față în față cu Mamre, în țara Canaan. Acesta este terenul pe care Avraam l-a cumpărat de la hetitul Efron, ca loc de înmormântare. Acolo au îngropat pe Avraam și pe Sara, soția lui, acolo au îngropat pe Isaac si pe Rebeca, soția lui; și acolo am îngropat eu pe Leea. Terenul și peștera care se află acolo au fost cumpărate de la fiii lui Het.” Când a terminat Iacov de dat porunci fiilor săi, și-a tras picioarele în pat, și-a dat ultima suflare și a fost adăugat la poporul său.

Și Iosif s-a aruncat pe fața tatălui său, l-a plâns și l-a sărutat.”

Geneza 49, 29-50,1

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Aprilie 21, 2011 de .
